اگر کارگردانی هستید که درباره محرومیت‌های تحصیلی در روستاهای کمتربرخوردار و ضعف های نظام آموزشی 12 ساله کشور دغدغه دارید، از شما حمایت می‌شود مستند دلخواهتان را در این رابطه بسازید بسازید.

فروردین سال گذشته در ساخت یک فیلم مستند-داستانی با موضوع محرومیت تحصیلی دانش آموزان منطقه بازفت استان چهارمحال بختیاری سرمایه گذاری کردم. “مجتمع لاله” فیلمی بود که به کارگردانی سینماگر جوان و خوش ذوق، کمیل سهیلی، ساختیم و خوشبختانه استقبال خوبی از آن شد.

از آنجا که زبان فیلم و تصویر تاثیر گذارترین شیوه برای انتقال واقعیات و کمبودهاست، در راستای به تصویر کشیدن مسائل و مشکلات سیستم آموزشی و محرومیت هایی که به دلایل مختلف دامنگیر دانش آموزان اقصی نقاط کشورمان شده است، تصمیم گرفتم امسال هم در ساخت فیلم کوتاه دیگری در این زمینه سرمایه گذاری کنم.
اینبار می خواهیم با فراخوان از کارگردانان و سینماگران علاقمند و خوش سابقه پیشنهادهای ایشان را دریافت و بهترین پیشنهاد را برای ساخت فیلم انتخاب کنیم. البته اگر پیشنهادهای خوب زیاد باشد با کمک دیگر دوستان تلاش می کنیم که تعداد بیشتری را بپذیریم و بسازیم.

پی نوشت: شما هم با رساندن این فراخوان به کارگردانان و سینماگرانی که می شناسید به من در این فراخوان کمک کنید. پیشنهادها لطفاٌ به پست الکترونیک  mail@soltani.ir ارسال گردند.

پدرام سلطانی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *