نایب رییس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: هیچ‌گونه بی انضباطی مالی در اتاق ایران صورت نگرفته و شفافیت اقتصادی همواره دغدغه بخش خصوصی است.

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: هیچ‌گونه بی انضباطی مالی در اتاق ایران صورت نگرفته و شفافیت اقتصادی همواره دغدغه بخش خصوصی است.

به گزارش ایسنا، پدرام سلطانی در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران که امروز – ۳۱ مرداد – برگزار شد، به دلیل استعفای محسن جلال پور از ریاست اتاق بازرگانی ایران در ماه گذشته، در این جلسه در جایگاه ریاست اتاق قرار گرفت و مسئولیت اداره جلسه را بر عهده گرفت.

وی اظهار کرد: رکودی که بر اقتصاد حاکم شده است هم دولت و هم بخش خصوصی را در شرایط بی سابقه قرار داده است.

وی افزود: این رکود فقط سرمایه‌های مادی را معطل نکرده است بلکه سرمایه‌های انسان را هم با مشکل مواجه کرده است. امروز برای بنده بسیار سخت است که در جایگاه مردی باشم که ۱۴ ماه پایمردی کرد و به اذعان همکاران پرکار ترین رییس اتاق بازرگانی ایران بود و زیر بار فشار کار دچار ناراحتی شد. در چنین ساز و کار مدیریتی مدیران پر کار ما لطمه می‌بینند و مدیران کم کار مشکلات را بیشتر می‌کنند.

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اهمیت بحث شفافیت اقتصادی ادامه داد: بخش خصوصی همواره از عدم شفافیت لطمه دیده است، اتاق بازرگانی به عنوان نهاد فراگیر بخش خصوصی گزارش حسابرسی خود را تقدیم هیات نمایندگان کرده است و از بابت سربلند هستیم، نه حقوقی بیش از آنچه در اتاق ایران پرداخت شده و نه بی انضباطی بوده است، چرا بعضی‌ها روا نمی‌دانند که بخش خصوصی از منافع بخش خصوصی دفاع کند؟ چرا این همه هجمه به اتاق بازرگانی وارد می‌کنند؟

 سلطانی اضافه کرد: باید سرمایه‌های مثل آقای جلال پور را قدر بدانیم، فکر می‌کنیم حداقل کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که بدانیم آقای جلال پور در ۱۴ ماهی که مسئولیت ریاست را داشتند از سلامتی و خانواده برای انجام وظیفه در بخش خصوصی گذشتند. این از خود گذشتگی کاری بی سابقه بوده است.

به گزارش ایسنا، ۱۰ مرداد ماه محسن جلال پور به دلیل بیماری قبلی رسما از ریاست اتاق بازرگانی ایران استعفا داد و با تصمیم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران قرار است ۱۴ شهریور رییس جدید اتاق بازرگانی ایران انتخاب شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *